30 Μαρ 2008

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΚΑΝΙΑ

Λυπάμαι που κάτι τέτοιο συμβαίνει στο Κόσοβο, λυπάμαι γιατί υποτίθεται ότι το Κόσοβο υπέφερε από τους Σέρβους. Ο Κοσοβάρικος λαός δεν αντιλέγω, δεν διαφωνώ, δεν αντιπαρατίθεμαι ότι μπορεί να είδε και να ένιωσε την βια, τα έκτροπα, τις λεηλασίες και την αδικία έντονα από τους Σέρβους, αλλά στο video παρακάτω θα διαπιστώσουμε όλοι, ότι η βια, η κατάργηση θεσμών και ιδεολογιών δεν διαφέρουν από θρησκεία σε θρησκεία, από λαό σε λαό, από κοινωνία σε κοινωνία, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε, απλά κάνουμε πράγματα τα οποία είναι δανεικά και επιστρεφόμενα. Δεν μου προξενεί κατάπληξη ότι λεηλατούν ορθόδοξη εκκλησία για να καμαρώνουν και να υπερηφανεύονται οι μουσουλμάνοι αύριο - μεθαύριο διηγόντας το, στα παιδιά τους, εξ' άλλου από εκκλησίες ξεκινούσαν πάντα τους ανίερους αγώνες τους. Μπορεί για έναν βαθιά θρησκευόμενο άνθρωπο να ενοχλεί το θέαμα προς το τέλος του video όπου πυροβολεί τον σταυρό ένας οπλισμένος, αλλά αυτό τον σκοπό έχει το συγκεκριμένο βίντεο από το youtube, να δείξει ότι άλλαξε το καθεστώς και ότι δηλώνουν "παρόντες" εκνευρίζοντας μας. Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι έτυχε να γεννηθώ σε αυτά τα "κωλοβαλκάνια" και ότι αναπόφευκτα είναι πολλά πράγματα για τα οποία κάποιοι άλλοι με καθησυχάζουν ότι δεν θα γίνουν, αλλά εγώ έχω αντίθετη άποψη. Δυστυχώς το καμίνι που καίει (Γη) το έβαλε φωτιά ο λευκός Ιππότης της ελεεινής τραπέζης (Bush) και χορεύουμε σε όποιο σκοπό παίζει.


Το link μου το έστειλε ένας πολύ καλός μου φίλος, ο Κώστας